Màrqueting de continguts

El màrqueting de continguts és la creació decontinguts rellevants, originals i únics sobre un tema relacionat amb algun aspecte del teu negoci, orientat a atreure i fidelitzar clients. Tant si tens una botiga en línia o una web corporativa, el màrqueting de continguts és un element imprescindible d’una estratègia de màrqueting digital.

En l’actualitat, el contingut és el rei, i no n’hi ha prou amb un contingut estàtic en descripcions de serveis i productes, és necesari contingut fresc, actualitzat i constant que afegeixi valor al projecte web i generi visites long-tail al web.

Què és el màrqueting de continguts?

  • Redacció de continguts
  • Copywriter
  • Refregits
  • Contingut original
  • Contingut únic
  • Blog actualitzat
  • Valor a l’usuari
  • Metalingüística
  • Relacions semàntiques
  • Textos per a webs

Què fem en Escurçó?

Fase 1 - Mirar molt i fer una proposta

Analitzem la teva web i busquem keywords, títols i relacions semàntiques que s'adaptin al teu projecte. Et fem proposta a partir del teu pressupost.

Fase 2 - Divagar

El client divaga, nosaltres també. Fins que tots diem " Bé, endavant amb la proposta ".

Fase 3 - Redacció

Les nostres intrèpides redactores s'afanyen a teclejar per tenir continguts el més aviat possible.

Fase 4 - Lliurament o publicació

Publiquem o lliurem els continguts acordats.

Fase 5 - Analytics

Gràcies a Analytics, el client comprova de forma fàcil i nítida si els nous continguts generen visites.

Fase 6 - Tu guanyes visites i nosaltres els teus diners

Cada mes el teu informe mensual, amb els teus nous continguts. I així cada mes ad eternum.