Auditoria SEO Barcelona

Descobriu com treure profit del vostre projecte web amb una auditoria SEO completa.


Revisarem a fons tots els paràmetres que ens permeti millorar el rendiment del vostre negoci.

planning (1)

Deixeu que ens enamorem del vostre projecte!

4 bones raons per a una auditoria SEO

Corregeix errors

Amb una bona auditoria SEO podreu corregir aquells errors que no permeten al vostre projecte enlairar-se.

Implanta millores

Una anàlisi exhaustiva del vostre projecte web us permetrà descobrir les seves potencialitats i implantar millores.

Posicioneu el web

Gràcies al teu auditor SEO podreu millorar el posicionament de la vostra web en Google.

Fes créixer el web

Feu créixer el vostre web gràcies a una bona audició, podreu augmentar les visites al web i atreure clients potencials.

Què ofereix la nostra auditoria SEO?

Explicar què és una auditoria SEO i com funciona no és gens fàcil ja que són molts els condicionants que cal tenir en compte durant el procés. De manera resumida podríem dir que una auditoria web és una anàlisi exhaustiva d’un lloc web (ja siguin botigues en línia o webs corporatives), que ens permet tenir una radiografia detallada de tots els aspectes interns i externs (SEO on page i SEO off page) que influeixen en el seu rendiment. Feta aquesta anàlisi SEO, es podrà actuar de forma adequada per a treballar aquells aspectes que milloren el posicionament.

Aspectes clau que comporten les nostres auditories:

Hi ha una veritat universal que tot aquell que vulgui iniciar-se al món dels negocis en línia ha de conèixer: si no surtiu a Google no existeiu. És igual que la vostre pàgina web sigui la més xula del sector, si Google i la resta dels cercadors no la indexen, no tindrà visibilitat ni visites, de manera que serà com si no existís.

En una auditoria web, un dels nostres auditors SEO s’encarregarà d’examinar com tracta Google a la teva pàgina, aportant propostes de millora i idees que us ajudaran a treure-li el màxim rendiment al vostre negoci.

Un altre dels aspectes fonamentals que es pot trobar en una auditoria SEO, és en anàlisi del lloc web (anàlisi on-page). Aquest tipus d’anàlisi afecta al web en si: disseny web, estructura, usabilitat, títols, meta descripcions, URL, canonitzacions, links trencats, redireccions, paraules clau, H1, H2, H3, landing page, etc.

Es tracta d’una anàlisi integral que ens permet conèixer tots els errors que poden estar afectant la correcta optimització de la pàgina web. Aspecte clau per al bon posicionament en cercadors.

Segurament ja sabeu que un dels factors més importants que han de ser analitzats en una auditoria SEO són els enllaços entrants, també anomenat link building o SEO off-page. 

És important estudiar aquest tipus d’enllaços entrants per saber d’on procedeixen i poder determinar la seva qualitat. Avui dia el link building és determinant per a un bon posicionament en els primers llocs dels cercadors, de manera que analitzar les estratègies seo utilitzades és una cosa primordial en una anàlisi SEO.

No hem d’interpretar una duplicitat amb un text exacte sinó amb un percentatge o part d’aquest, és a dir, Google és un processador matemàtic i valora el contingut duplicat d’una manera percentual.

També és molt recomanable tenir controlats aquells enllaços que ens han realitzat a la web i que potser són tòxics a ulls de Google perquè provenen de pàgines d’SPAM o de poca qualitat.

Avui dia, la velocitat de càrrega de la web influeix i molt en el posicionament de Google. A la nostra auditoria web comprovarem quant triga la teva pàgina web en carregar-se.

Encara que aquests són els factors SEO més importants, també hi ha altres coses que s’han de tenir en compte, com ara les xarxes socials, les estratègies de màrqueting digital que s’estiguin implementant, l’autoritat web, l’volumnes de recerques de les paraules clau usades, etc.

El teu auditor SEO s’encarregarà de fer una anàlisi web detallat amb eines d’anàlisi especialitzades i els seus coneixements tècnics en posicionament SEO per localitzar totes aquestes coses que fallen a la pàgina web i que necessiten ser esmenades per aconseguir un rendiment òptim

Un exemple d'auditoria gratis per la teva web?

Moltes empreses no contracten auditories web extenses i completes per por del tipus d’informació que apareixerà en els informes.

En Escurçó et donem l’oportunitat de valorar la vostra pàgina de forma gratuïta i donar-vos una imatge global de la situació en que es troba el vostre projecte.

Així podràs decidir si val la pena un informe complet o no.