Cada vegada son més les marques que decideixen iniciar-se al món d’Internet per a donar-se a conèixer i ampliar el seu mercat. Barcelona, és una gran ciutat plena de negocis, empreses i botigues que poc a poc van trobant a Internet un nou paradigma per fer créixer els seus ingressos i donar-se a conèixer més enllà del territori en el que els que es troben emplaçats. Abans, la comunicació amb el públic era unidiraccional i passava per campanyes publicitàries d’alt cost a les que només podien accedir les mitjanes i grans empreses. Amb Internet tot això ha canviat, és cert que les grans empreses continuen tenint una visibilitat molt gran gràcies a la inversió extraordinària que fan en campanyes de Marketing Online, no obstant, aquestes estratègies estan a l’abast de tothom, podent-se adaptar als objectius i les necessitats de cada persona.

Internet ha obert una nova perspectiva en el camp de la publicitat i el marketing, no obstant, per poder  sortir victoriós d’aquesta fita, és necessari conèixer les regles que t’augurin un bon futur a Internet.

Però, quines són aquestes regles d’or per a tenir un bon futur a Internet?

  • Tenir una web ben optimitzada: tenir una web amb les paraules claus ben escollides , que tingui una estructura coherent i que faciliti que la lectura dels robots de Google d’aquesta és faci de forma correcta.
  • Crear contingut rellevant estructurat per Google i pensat per les persones: si realment vols que la teva pàgina web atregui un gran número d’usuaris, és necessari que actualitzem periòdicament aquesta pàgina web amb continguts rellevants, fent servir el SEO-friendly per agradar als cercadors, tot i així, és important que els continguts s’escriguin de forma natural, per a les persones que cerquen la informació.
  • Estar ben posicionats a Google: el posicionament web és bàsic si vols atreure clients i usuaris cap al teu negoci. No només és bàsic tenir una pàgina web potent, sinó que a més, aquesta ha de tenir una bona estratègia de linkbuilding darrera que li doni força i li faci escalar posicions a Google.
  • Tenir una web pensada i dissenyada per a l’usuari: no només es necessari que la teva web aparegui entre els primers llocs de Google, també es necessari que aquesta estigui dissenyada per la usabilitat de l’usuari. Per exemple, si vens els teus serveis com a traductor però la teva pestanya de contacta està molt amagada, la teva taxa de conversions serà molt baixa mentre que si la poses a un lloc visible i estratègic, serà molt més alta. En tot moment, a l’hora d’escollir el projecte web que vulguem em de tenir en compte que serà l’usuari el que haurà de navegar en ell i que la seva experiència serà bàsica per a que acabi comprant o no els teus serveis o productes.
  • Dissenyar una campanya SEM: quan hi ha molta competència per a aconseguir els primers resultats, Google ens ofereix poder pagar els primers llocs mitjançant una eina anomenada Google Adwords. Si vols vendre els teus productes i serveis, segurament necessitaràs donar d’alta una bona campanya SEM segmentada i ben optimitzada amb paraules claus rellevants i anuncis ben estudiats que cridin l’atenció i fomentin la compra. Dur a terme una campanya SEM efectiva i guanyadora no és fàcil, s’ha de fer un exhaustiu estudi de la competència, de les paraules claus rellevants, de paraules claus negatives, del target i de molts altres aspectes que comporten molt de temps i dedicació, sobre tot en un principi.
  • Crear una landing page atractiva per les teves campanyes SEM: si realment volem vendre un producte, hem d’optimitzar al màxim la nostra campanya SEM, una forma d’aconseguir-ho és creant una pàgina de destí (landing page) atractiva per augmentar les conversions. Si vols vendre un producte en concret, és molt important que quan l’usuari vegi a Google el teu anunci vagi directament a una pàgina on fàcilment pugui comprar-lo, si el fas anar directament a la pàgina d’inici perquè comenci a remenar dins la pàgina web, la teva taxa de conversió serà molt baixa.
  • Activar les conversions de la teva campanya SEM: saber quin percentatge d’usuaris que entren a la teva web acaben comprant un producte o servei és imprescindible per poder calcular quant et costa cada venta, d’aquesta manera podràs calcular quin és el teu marge de benefici.
  • Integrar una estratègia de Xarxes Socials a la teva web: les xarxes socials estan agafant molta força en els darrers anys, és per això que cal tenir una visibilitat atractiva i proactiva amb els usuaris. Tenir un gran número de seguidors a Facebook, Twitter, Google Plus, etc. afavoreix en gran mesura que aquests tornin a comprar els teus productes o serveis quan els necessitin, per això la teva presència ha de ser intensa i rellevant,és per això que el paper dels social media i els community manager és tan important en aquest sentit.
  • Monitoritzar la reputació online de la teva marca: és important que es monitoritzi els comentaris dels usuaris a Internet per poder actuar en cas de que existeixin usuaris descontents que desprestigiïn la marca per una mala experiència puntual, en aquests casos és imprescindible actuar amb la màxima rapidesa i excel·lència.  La reputació online negativa és del tot comprensible si tenim en compte que en gran mesura els usuaris descontents s’expressen mentre que els satisfets no ho fan.

Com es pot comprovar, són molts els punts a valorar si es vol tenir èxit al món 2.0. Gràcies al gran nombre d’emprenedors que existeixen a Barcelona, és normal que es vulgui donar el salt a un món ple de possibilitats, fins i tot amb el vertigen que això comporta.

Si vols  iniciar-te al món d’Internet, nosaltres t’ajudem. Els serveis que nosaltres oferim són:

  • SEO Barcelona: ens assegurem de portar a terme l’optimització de la teva pàgina web per a que puguis tenir la web més potent de la Xarxa.
  • Posicionament web Barcelona:  fem que la teva web vagi escalant posicions a Google a través d’una estratègia de linkbuilding completa.
  • Campanya SEM Barcelona: creem la teva campanya SEM, analitzant tots els teus competidors i fent una cerca de les paraules claus rellevants.
  • Community manager Barcelona: gestionem les teves xarxes socials amb estratègies de social media dirigides al target i als teus objectius.
  • Social Media Barcelona: creem estratègies de marketing social per a les teves xarxes socials.
  • Reputació Online Barcelona: monitoritzem la teva marca per a poder actuar davant de comentaris negatius, solucionant el problema de forma ràpida i eficient.
  • Marketing Online Barcelona: fem estratègies integrals per als teus projectes web.
març 27, 2014

Estratègia de Marketing Online integral a Barcelona

Cada vegada son més les marques que decideixen iniciar-se al món d’Internet per a donar-se a conèixer i ampliar el seu mercat. Barcelona, és una gran […]
març 26, 2014

La importància d’exportar el teu negoci a Internet

Avui dia el món 2.0. s’ha integrat amb força  a la nostra quotidianitat fins a tal punt que Internet es una eina imprescindible en el nostre […]
març 19, 2014

És possible el SEO en català?

Quan parlem de SEO en català, en realitat estem indicant totes aquelles estratègies que es poden dur a terme per millorar la nostra web en els […]
febrer 26, 2014
estrategia de linkbuilding

La importància d’una estratègia SEO coherent

Un dels principals errors que tenen moltes empreses en el món d’internet és no saber establir estratègies coherents en les seves accions de SEO . La […]

Ús de Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per a que tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les mencionades cookies i per l'acceptació de la nostrapolítica de cookies, click aquí per a més informació.plugin cookies

CERRAR