Molt bé, després d’esforç, dedicació i paciència infinita ho has aconseguit: tens la teva pàgina web! T’ha costat molt aconseguir-la tal i com tu la volies, no obstant, porta setmanes a la xarxa i no hi ha manera, no passes de les 10 visites diàries, ¿per què? Posicionar una pàgina web, no és obra de màgia, és necessària una base de SEO, d’estratègia de linkbuilding, optimització i coneixements de marketing online.

Tot i així, si realment vols que la teva pàgina es posicioni de manera natural, el que necessitaràs per sobre de tot és esperança i molts precs diaris. Bromes a part, el posicionament natural (tal com Google el coneix), no existeix, per a que la teva pàgina web existeixi al cercador més conegut del món, Google, és necessari molt de treball darrere, i a més, molt de contingut.

La necessitat de crear contingut online a la teva pàgina web

“Però, jo no necessito contingut, sóc una empresa de serveis” Pensament erroni número 1 d’aquelles persones que creuen que aparèixer a internet és dit i fet: creure que per ser una empresa de serveis o una botiga, no necessiten un blog amb contingut. Cert és que amb una bona estratègia de linkbuilding podràs aconseguir posicionar la teva pàgina en diverses paraules claus, no obstant, al no comptar amb contingut que et permeti caçar les frases i expressions que la gent fa servir al cercar a Google, el teu mercat potencial serà molt reduït.

A més, si tens un blog a la teva pàgina web on parlis dels temes que preocupen al teu mercat potencial, serà molt més fàcil que aquest arribi a la teva pàgina i acabi interessant-se per els teus serveis o productes.

Per exemple, imagina que ets una empresa que ven productes de decoració. Si tens un blog dedicat a decoració de la llar i dones consells útils, mostrant de tant en tan productes que vens a la teva botiga, serà molt més fàcil captar l’atenció d’un client. I no només això, serà un client que et seguirà de forma fidel, seguint els teus consells i continguts al blog, quelcom que potenciarà la compra de més productes més endavant.

Per saber quines són les paraules claus que interessen al teu públic objectiu existeix Google Adwords, que a partir del seu planificador de paraules claus et permetrà cercar per temes aquelles Keywords que siguin més interessants.

Recorda que per escriure una entrada que li “agradi” a Google, aquesta haurà d’estar optimitzada, amb negretes, h1, títols atrapamirades i coherents, ja saps, una entrada com déu mana.

No cal que comencis a escriure com un boig a la teva pàgina web. Si a sobre no t’agrada escriure o no se’t dona bé, pots comptar amb l’ajuda de professionals, que gestionin el teu blog de forma segura. Si és la primera vegada que ho fas, t’aconsellem que els hi demanis un exemple de treball fet a un altre blog o una entrada de proba, d’aquesta manera et cures en salut.

contacte community manager

juliol 7, 2014
contingut online

Contingut online per deixar K.O. a la teva competència

Molt bé, després d’esforç, dedicació i paciència infinita ho has aconseguit: tens la teva pàgina web! T’ha costat molt aconseguir-la tal i com tu la volies, […]
juny 1, 2014
xarxes socials

Com gestionar de forma correcta les nostres xarxes socials

La gestió de les xarxes socials és un element complicat en les nostres estratègies a internet, per això, moltes vegades s’acaben produint incidents i malentesos que […]
abril 22, 2014

Què és una campanya Adwords o una campanya SEM? Introducció a Adwords

¿AdWords? ¿Què és aquesta paraula tan estranya? ¿Per a què serveix? Avui farem una primera petita incursió a aquesta eina de publicitat Online que ofereix Google, […]
març 30, 2014
continguts qualitat

6 claus per crear contingut de qualitat

Que el contingut és el rei a la xarxa no té massa discussió, això sí, el que sí que té certa polèmica és allò que per […]

Ús de Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per a que tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les mencionades cookies i per l'acceptació de la nostrapolítica de cookies, click aquí per a més informació.plugin cookies

CERRAR