Augmenta les conversions Adwords amb unes landing Page optimitzades

Crear un sistema de conversió que ens permeti saber quantes persones compren un producte o demanen més informació per un servei, és bàsic per a conìxer el rendiment que estem traient als nostres anuncis Adwords. Aquest sistema de conversió ens permetrà saber si la campanya que hem fet és rendible o no, a més d’un munt de paràmetres d’anàlisis que ens ajudaran dia a dia optimitzar i millorar els nostres anuncis a Google.

No obstant, tenir una bona campanya Adwords no garanteix que aconseguim els objectius que ens proposem, per a que les conversions siguin les millors possibles, també juguen un paper bàsic i imprescindible altres factors, un dels més importants és les pàgines d’aterratge (Landing Page).

¿Què és una pàgina d’aterratge o Landing Page?

Una pàgina d’aterratge o Landing Page és aquella pàgina a la que “aterren” els nostres usuaris una vegada fan click a un anunci de Google mentre naveguen per Internet. Normalment, aquesta pàgina és una Crida a l’acció, o el que és el mateix, una pàgina destinada a fer que els usuaris acabin fent una acció concreta. Aquesta acció variarà depenent la nostra finalitat: venda de productes, serveis, inscripcions, contactes, etc. En qualsevol cas, és necessari que aquesta pàgina d’aterratge estigui molt ben optimitzada i construïda, això facilitarà la feina a l’usuari, incrementant al màxim les possibilitats de que aquesta acció s’acabi realitzant.

Si no cuidem aquest aspecte, podem perdre molts diners i recursos pel camí. S’ha d’apostar per campanyes Adwords molt ben segmentades per paraules claus, cada una d’elles amb una pàgina d’aterratge (landing page) pròpia, que permeti augmentar al màxim les conversions.

El cas de alquilarconseguridad.com

Per a unes keywords molt concretes, es va crear una campanya Adwords amb una pàgina d’aterratge (landing page) sòlida i robusta fent servir totes les claus del Marketing Digital. En aquest cas, es tractava d’una landing on l’acció final de l’usuari era la de demanar més informació. D’aquesta forma, es va acabar realitzant una pàgina d’aterratge atractiva, amb un sistema de conversió estadístic que permetia dia rere dia entendre millor la dinàmica dels visitants, permetent la implantació de millores fins a optimitzar-la al màxim, millorant també la seva conversió final.

alquilerconseguridad

alquilarconseguridad.com

Què pot fer per tu una pàgina d’aterratge o landing page professional

Si estàs valorant posar els teus anuncis a Adwords o no saps que fer per millorar el rendiment de la teva campanya de publicitat Google habitual, ha arribat el moment d’apostar per pàgines d’aterratge o landing page professionals. Amb unes pàgines ben dissenyades per a convèncer a l’usuari per a que compri un producte o servei (entre altres), milloraràs el retorn de la teva inversió de forma considerable.

Si vols treure el màxim suc possible als teus anuncis Adwords, no ho dubtis: aposta per una Lading Page perfectament optimitzada.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ús de Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per a que tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les mencionades cookies i per l'acceptació de la nostrapolítica de cookies, click aquí per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies