13 coses sobre marketing de continguts que ningú et dirà i que has de saber

El Marketing de continguts ha anat guanyant empenta en els darrers anys. Cada vegada hi ha més persones que aposten pels continguts amb l’esperança de fer crèixer les seves visites al seu projecte web, però com tot en aquesta vida, és necessari tenir en compte uns quants aspectes abans de començar si es volen fer bé les coses. Si vols començar una estratègia de marketing de continguts i no saps ben bé com començar, cal que tinguis en compte aquestes 13 coses que ningú et dirà i que has de saber:

  1. Avui dia és indispensable que tot negoci o botiga online tingui un apartat de blog on anar actualitzant continguts especialitzats de forma diària.
  2. El marketing de continguts és l’eina clau que t’ajudarà a augmentar les visites a la teva pàgina web amb el teu públic objectiu, l’únic que has de fer per aconseguir’ho és escriure continguts rellevants sobre la teva temàtica.
  3. Escriure articles en un blog sense cap tipus d’estratègia ni planificació NO és Marketing de Continguts.
  4. És imprescindible dissenyar una bona estratègia a seguir abans de començar a publicar continguts. La clau de l’èxit en aquesta part del marketing digital és la planificació i la interacció entre els diferents articles.
  5. En el marketing de continguts no tot s’hi val, si vols atraure visites des de Google, has d’escriure d’una forma determinada que anomenem SEO-friendly.
  6. Tot contingut ha escriure’s al voltant d’una paraula clau.
  7. No oblidis mai que els articles han de ser 100% originals, no hi ha res que Google penalitzi més que el contingut duplicat.
  8. Si fas articles interessants i rellevants, tens més números d’aconseguir enllaços de forma natural.
  9. Les imatges SÍ importen, recorda que l’element visual és molt important avui dia.
  10. Crea contiguts virals amb títols atractius i atrapamirades, això farà que la gent ho comparteixi amb els seus.
  11. Mantingues unes xarxes socials actives que et permetin difondre el contingut amb força des del primer moment.
  12. El marketing de continguts no només correspón a les actualitzacions del blog, també fa referència a les xarxes socials, les plataformes de PDFs o vídeos.
  13. El contingut és important, però si no li dones benzina no serveix de res. És important que a la vegada dissenyis una bona estratègia de SEO que t’ajudi a guanyar autoritat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ús de Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per a que tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les mencionades cookies i per l'acceptació de la nostrapolítica de cookies, click aquí per a més informació.plugin cookies

CERRAR